 |
Družine SMA Forum za izmenjavanje informacij o SMA
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
orca

Pridružen/-a: 13.01. 2009, 14:58 Prispevkov: 164
|
Objavljeno: 25 Jan 2009 21:10 Naslov sporočila: kaj storiti v primeru okvare |
|
|
ko se vam pokvari katerikoli od strojev prosim ukrepajte čimprej , predvsem pa nobene panike.50 procentov okvar rešimo po telefonu.
serviserji nismo reševalci in ne prevzemamo nobene odgovornosti v primeru če se kaj zgodi.
navodila zzzs:
serviser ima odvzivni čas 24 ur od prejetja klica medtem uporabnika peljite v bolnišnico.
praksa:
ko me pokličete (mojo številko imajo vsi uporabniki) vam povem v koliko časa sem pri stroju.čakate na lastno odgovornost.v avtu imam vedno rezervni stroj (ventilator,aspirator,koncentrator.......).do zdaj so se starši vedno odločili da me počakajo (šeenkrat povdarjam na vašo odgovornost) in neglede na uro in dan sem prišel v najkrajšem možnem času.
ko me kličete ponoči med polnočjo in 6.00 zjutraj ponavadi prvega stavka ne razumem ker moram uklopiti možgane (uklipiti računalnik,pa preden se windowsi postavijo,pa da dobim vse maile..... )zato razumem ponavadi šele drugi stavek
najdalši odzivni čas imam dopoldan ko sem na terenu.lahko sem v murski soboti in pri najbolši volju bom v ljubljani v dveh urah.
šefu sem že dal predlog da kupimo namesto avtomobila vesolsko križarko enterprise kjer imajo tudi teleporterje.toda moj predlog je žal naletel na gluha ušesa zato pač pot vzame svoj čas in nič ne pomaga da celo pot kričim scoty beam me up
ko mene ni imam zamenjavo in vedno sva na razpolago dva serviserja
pokličite v podjetje kjer se vam oglasi telefonska tajnica in vam pove številko dežurneg serviserja
zaenkrat slabih izkušenj z nočnimi in vikend obiski nimam morate pa tudi vi razumeti mene in vse se pač dogovorimo ob urgentnem klicu
hvala bogu da je okvar relativno malo  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
orca

Pridružen/-a: 13.01. 2009, 14:58 Prispevkov: 164
|
Objavljeno: 21 Feb 2009 14:37 Naslov sporočila: |
|
|
če me pokličete in mi poveste problem, ki ga imate jaz pa vam povem rešitev po telefonu bi vas lepo prosil če ste problem rešili, da mi to sporočite ne pa da cel vikend razmišljam kaj in kako je z vašim strojem _________________ V življenju so lepi dnevi veseli in so lepi dnevi žalostni. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Exodustfly
Pridružen/-a: 06.02. 2015, 09:03 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 06 Feb 2015 10:07 Naslov sporočila: |
|
|
I want my friends to see it a very formative. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|