Družine SMA Seznam forumov Družine SMA
Forum za izmenjavanje informacij o SMA
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




servisiranje ventilatorjev
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Družine SMA Seznam forumov -> Nasveti serviserja
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
orca



Pridružen/-a: 13.01. 2009, 14:58
Prispevkov: 164

PrispevekObjavljeno: 05 Mar 2011 19:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

vedno sem verjel v ljudi in da so vsi dobri in neskončno sem se trudil pomagati vsem uporabnikom pri uporabi nadležnih strojev.
vsem uporabnikom sem bil vedno na voljo in za mano je veliko neprespanih noči in nesebične pomoči uporabnikom ki so mojo pomoč potrebovali.kar nekaj vas je bilo že v težavah in do zdaj pripomb niste imeli
trudil sem se z izbraževanjem uporabnikov na preprost način,čeprav to ni moje delo, ker vem da znajo biti naprave z uporabnike včesih rahlo zagonetne.
za vse uprašanja sem bil uporabnikom vedno na voljo in izdelal kar nekaj preprostih navodil in v končni fazi tudi zato sodelujem na temle forumu.


pa razčistimo zopet par stvari

-lastnik večine vaših apartov in naprav je zzzs (po novem sistemu ste sicer za vse naprave dobavljene pred 1.3.2010 lastniki uporabniki)
-lastnik je plačnik servisov in materiala ki vam ga dostavim (po novem sistemu je pač plačnik za naprave dobavljene pred 1.3.2010 še vedno zzzs)
-dolžnost serviserja je da opravi redni servis ki ga predpiše proizvajalec vsake 3 mesece (4x letno) odpravi eventuelne okvare aparatov in da vam dobavi material ki vam pripada po normativu plačnika (prej lastnika) zzzs
-če z količino oz.kvaliteto dobavljenega meteriala niste zadovoljni se morate obrniti na plačnika oz.sestavljalca normativov kar je v obeh primerih zzzs
-ves material je testiran (ima ce certifikat)
-material je certificiran z strani ustreznih ustanov (evropski instituti za ugotavljanje kakovosti in ustreznosti)
-če pride do napaki pri proizvodnji vam neustrezen del takoj nadomestim
-vsi uporabniki ste izšolani za uporabo materiala oz naprav in imate priložena ustrezna navodila.če se jih ne držite tega ni kriv serviser
-normativi za menjavo delov so določeni in uporabnik se jih mora držati v nasprotnem primeru ne prevzemam odgovornosti
-material ki vam ga dobavim po normativih zzzs je prilagojen za uporabo doma (določeni deli so pač iz različnih vzrokov v bolnišnicah drugačni)
-naprave so testirane z strani ustreznih ustanov in institucij in pri medicinski opremi še dodatno testirani v kontroliranjem okolju (primer novi ventilator trilogy je bil izdelan leta 2007.......eno leto je bil testiran da je dobil dovoljenje z strani fda v ameriki ..........kljub potrdilu o ustrznosti z strani fda je potreboval še eno leto da je pridobil evropski certifikat o ustreznosti.... leto pa je bil testiran v dveh državah v državnih univerztetnih biolnišnicah in šele nato je dobil zeleno luč za uporabo v home ventilaciji)
-o napravah ki jih uporabljate in potrebujete odločajo strokovnjaki (zdravniki ki naprave dobro poznajo) in nikakor serviserji naprav zato to prepustite za to usposobljenim in se ne mešajte v zadeve ki jih ne razumete (v stilu zelen aparat je pa zame boljši kot rdeč)

kot sem vam že povedal v nekem sestavku pred tem sem vam vedno na razpolago in pridem oz.pomagam pri materialu če le morem


deležen sem bil grdih obtožb in celo groženj z strani uporabnika za zadeve ki jih nisem kriv in preko normativa plačnika pač ne morem (če si pač zaželite zlato nočno posodo vam jo lahko dobavim samo povejte kdo je plačnik prej omenjene ............zzzs ali ste plačnik sami)
obtožbe da dobavljam nevaren material za katerega vem da je nevaren so naravnost smešne in strokovno žaljive.
najbol so me prizadele obtožbe kako pač delam samo minimum (pri uporabniku ki mi je to očitel sem bil v enem letu 12x)in da zadeve eskalirajo do te mere da mi uporabnik izreče zadeve katere so pod nivojem kulturnega sporazumevanja
razumem vse uporabnike strojev in razumem da vam je težko .
lahko me poskušate izsiljevati za material vendar se moram držati normativov in standardov in vedno sem poskušal pomagati kako najlaže po zakoniti poti pridete do željenega.v vsaken standardi so določena odstopanje in jaz vem kje je meja.če na izsiljevanje ne pristanem oz.nočem prestopiti meje pač zato nisem najslabši človek na svetu.
nobeno očitanje in uporaba serviserja za strelovod pač ne bo pomagala.
kot sem že napisal v prvem prispevku mi vaše pritožbe povejte direktno in poskušal vam bom pojasniti zakaj je to tako in kaj lahko storimo.
če od mene zahtevate nekaj kar ni v moji pristojnosti pač zato nisem kriv jaz.imam predpostavljene ki niso v ilegali in če niste zadovoljni z mano oz.se ne moremo dogovoriti se lahko mirno pritožite in jim pojasnite v čem je srž problema.
kot sem že nekoč nekje na tem forumu napisal je slovenija majhna in skupnost ki uporablje stroje še manjša.neresnice in neupravičene obtožbe ki se širijo za mojim hrbtom pridejo prej ali slej do mene in počutim se izigranega.če nekateri nimajo toliko prašnikov da bi mi določene zadeve povedali v obraz so pravi slovenceljni
obtožbe prekom telefona in facebooka so podle in pokvarjene ker so nedokazljive.napišite email in mi ga pošljite in takoj vam bom odgovoril in vam pojasnil v čem je problem.vse zadeve vedno napišem na delovni nalog ki ga uporabnik podpiše in vse zadeve imam dokumentirane


globoko sem razočaran in užaljen čeprav se je cela zadeva zgodila že pred mesecem sem jo šele sedaj toliko prežvečil da lahko kaj napišem
zavedam se da sem bil preveč popustljiv in bi moral zadevo ostro odrezati že pri prvi prošnji in do spora nebi prišlo.
nekateri pač mislijo da z izsiljevanjem lahko dosežejo vse mene pa sta že dedek in potem še oče naučila da lepa beseda lepo mesto najde žal pa sem doživel drugu njun nauk da je dobrota sirota

tole sem pač napisal ker zadeve še vedno nisem do konca prežvečil in je pustila globoko razočaranje in veliko nepotrebnih težav.energijo ki sem jo porabil za ta spor v katerega sem vpleten in se niti najman ne čutim krivega bi bilo bolje uporabiti za kaj bolj koristnega

upam da vas je kar nekaj zadovoljnih z mojim delom in sem vam pomagal pri vaših težavah kar pa tudi nekaj šteje za vse ki pa niso zadovoljni z mojim delom lahko zamenjajo serviserja tako kot ženske lahko zamenjajo frizerja in moški avtomehanika ker nisem edini serviser na svetu pa tudi za najboljšega se nikoli nisem imel

ne želim da se postavite na katerokoli stran ker to ni bil namen tega pisanja.moja edina želja je da ste odkriti in mi poveste vaše pripombe in poskušal bom zadevo opravljati bolje oz.napake odpraviti
_________________
V življenju so lepi dnevi veseli in so lepi dnevi žalostni.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
vivema



Pridružen/-a: 12.07. 2008, 21:49
Prispevkov: 105

PrispevekObjavljeno: 05 Mar 2011 22:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

orca, sam to: upam, da vsi, ki smo ZELO ZADOVOLJNI z vašim delom tukaj prevagamo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
maja



Pridružen/-a: 24.11. 2007, 16:34
Prispevkov: 138

PrispevekObjavljeno: 21 Mar 2011 19:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

se pridružujem vivemi
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
orca



Pridružen/-a: 13.01. 2009, 14:58
Prispevkov: 164

PrispevekObjavljeno: 17 Apr 2011 19:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

odhajam za 14 dni na dopust

menja me jože in vsi klici na moj telefon bodo preusmerjeni na jožeta
_________________
V življenju so lepi dnevi veseli in so lepi dnevi žalostni.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Družine SMA Seznam forumov -> Nasveti serviserja Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.